הדברים הקטנים שעושים את ההבדל בעסק שלך

לקוח שנכנס קולט מיד אם המקום מסודר, נקי, מתוחזק ו”מדבר בשפה הנכונה “למרפאה, לבית מלון או למוסד – . הוא לא יגיד כלום, אבל הוא שם לב. אנחנו רואים את זה כל יום בשטח: עגלות ניקיון חורקות, פחים שבורים, מתקני סבון בלי חיטוי – זה לא רק נראה רע. זה פוגע באמון.

ציוד טוב זה לא מותרות – זו חובה
אנחנו לא מדברים על מיתוג מוגזם או עיצוב יוקרתי. מדובר בציוד בסיסי, איכותי, שנותן מענה לצוות בשטח – ומעביר מסר ברור ללקוח: “פה אנחנו רציניים”. פח מעוצב ונגיש, מתקן נייר מקצועי, עמדת חיטוי שלא נופלת – משדרים שליטה, ניקיון וסטנדרט גבוה.

זה גם חוסך כסף
כשהצוות עובד עם עגלה שמתפרקת, זה עולה זמן. כשהפחים לא נוחים לריקון – צריך תורן. כשאין מתקנים בגובה נגיש – יש תלונות. הדברים הקטנים האלה, כשעובדים נכון – חוסכים זמן, עובדים שקט יותר, הלקוחות מרגישים הבדל – ואתה מרוויח.

אז מה עושים?
בודקים מה יש בשטח, משדרגים מה שצריך – לא הכל בבת אחת, אבל עם תוכנית ברורה. מתחילים מהדברים שנמצאים מול הלקוחות: שירותים, לובי, עמדות קבלה. משם נכנסים פנימה. מתקני סבון אוטומטיים, עגלות עמידות, דליים נוחים – לא יקר כמו שזה נשמע, והתוצאה שווה כל שקל

Scroll to Top

אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה שלכם ולנתח שימוש באתר. באמצעות המשך השימוש באתר, אתם מאשרים שימוש בעוגיות. לקריאה נוספת ראו
מדיניות פרטיות