לקוח שנכנס קולט מיד אם המקום מסודר, נקי, מתוחזק ו"מדבר בשפה הנכונה "למרפאה, לבית מלון או למוסד – . הוא לא יגיד כלום, אבל הוא שם לב. אנחנו רואים את זה כל יום בשטח: עגלות ניקיון חורקות, פחים שבורים, מתקני סבון בלי חיטוי – זה לא רק נראה רע. זה פוגע באמון.
ציוד טוב זה לא מותרות – זו חובה
אנחנו לא מדברים על מיתוג מוגזם או עיצוב יוקרתי. מדובר בציוד בסיסי, איכותי, שנותן מענה לצוות בשטח – ומעביר מסר ברור ללקוח: "פה אנחנו רציניים". פח מעוצב ונגיש, מתקן נייר מקצועי, עמדת חיטוי שלא נופלת – משדרים שליטה, ניקיון וסטנדרט גבוה.
זה גם חוסך כסף
כשהצוות עובד עם עגלה שמתפרקת, זה עולה זמן. כשהפחים לא נוחים לריקון – צריך תורן. כשאין מתקנים בגובה נגיש – יש תלונות. הדברים הקטנים האלה, כשעובדים נכון – חוסכים זמן, עובדים שקט יותר, הלקוחות מרגישים הבדל – ואתה מרוויח.
אז מה עושים?
בודקים מה יש בשטח, משדרגים מה שצריך – לא הכל בבת אחת, אבל עם תוכנית ברורה. מתחילים מהדברים שנמצאים מול הלקוחות: שירותים, לובי, עמדות קבלה. משם נכנסים פנימה. מתקני סבון אוטומטיים, עגלות עמידות, דליים נוחים – לא יקר כמו שזה נשמע, והתוצאה שווה כל שקל